..

Min tokiga lilleman.. Shit vad han har lärt sej å klättra..!! Pju..

I fredags bada kidzen eller Milia först å Freddie sttod å peta ner i vattnet..
Stod i köket då jag hör Milia. Mamma mamma.. Ja sa jag å kommer in.. DÅ
Står freddie med både hhänderna i vattnet.. Haha....
Han hade tagit barnpallen som står inne på toa å klättra upp å luta sej över kantten å trillat i.. ;)
Han ville bada med syster.. :) Men som de bråkar när det är i badet så blir det inget av dej.. Jo ok ibland..!!

Lördags å söndags så klättrar han upp på stolar.. HELA TIDEN..

Han hade dragit fram en stol till köksbänken.. Vridit på vattnet..
Då ser jag att stolen är på väg bak å han står lutad mott bänken.. PANIK..
Jag skricker å kuttar..Han blir ledsen över att han inte får klättra på stolarna..

Bara några sek efter så hoppar barnen i sängen SOM vi sagt de inte får..
Kommer in å ska säga till dem.. DÅ står freddie på kantten å hoppar, vinglar..
Jag kommer då just in.. Jag får just tag på Freddie innan han var nära på å ramla i golvet..

Sen har Milia ett skrivbord.. Där klättrar han upp på  stolen å sen vidare upp på bordet..
Osv osv..

Nu är det inte mycket man kan sitta på arsle. ;)
Bara full fart fram.. Ibland blir man bra skackis.. Pju..

Vet inte hur mångga ggr han var upp på stolarna igår.. ÅÅ FORT GÅR DET..

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :)

Ha ha var lite för snabb.



Shit vad läskigt med en klätterapa! Flisan har alltid varit så försiktig av sig. Spännande att se hur Alexander blir.

2011-04-04 @ 10:00:40
URL: http://tokmamma.blogg.se/
Postat av: Fnulan

Usch du kan verkligen inte koppla av din stackare!!!

2011-04-04 @ 11:05:49
URL: http://fnulan.se
Postat av: mican

haha likadant me lillemannen..Hittar han oppe på köksbord o fönsterbräden o allt.. Även om han inte har blödarsjuka som freddie så betyder det ju inte att han kan slå sej rejält..Så man har ju hjärtat i halsgropen väldit ofta så ja kan tänka mej hur det e för dej då som har en liten som verkligen INTE får slå sej...usch jaaa rädd blir man...Men den tiden passerar förhoppningsvis fort att dom slutar klättra alltså :))

kraam på dej o lillemannen,,ska bli kul o träffa er på fredag =)

2011-04-04 @ 15:35:25
Postat av: Anonym

Ojojoj! Börjar redan bli nervös inför när Elias börjar så :P

2011-04-04 @ 21:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0