..

Vilar mej en stund vid datorn med en kopp kaffe..
Hemma själv, så jag röjer järnet.. ;)

Usch nu börjar jag bli trött på Blogg.se...!!
Bara driftmeddelande "hela" tiden..
Försökte komma in tidigare men de gick juh inte, för de höll på med nå..
Jaja, nu funkar det igen..!! :)

Idag är det fredag.. :)
Vad ska ni hitta på idag..?
Själv städare jag, sen kommer väll trollen hem.. ÅÅ då blir det BUS.. :D

Freddiie fick spruta imorse.. Tror han blir extra vild när han får spruta..
Det är som att han vet att nu är jag "frisk" typ.. ;D För jädrar imej vad han kan hitta på grejer...
Ok, det är han iallafall, spelar ingen roll om han får spruta eller inte, men de känns som han blir EXTRA EXTRA VILD när han får spruta..!! ;D Bara å hänga med..!!

På kvällarna är man helt slut ibland.. spec när jag är själv hemma med Kidzenn..!!

Nä sörpla käffe..!! Hejj

Kommentarer
Postat av: Anna - Mamma till 2 små troll :) Tävla & vinn Nallepuh skal till Iphone 4!

Håller oxå på att städa och dona. helt slut! varit igång sen 04 när Lilleman bestämmde sig för att vakna!

2011-04-01 @ 13:06:35
URL: http://tokmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0