Tradera- varning för långt å trist..

Hoppas du läser detta, personen det gäller..! Är så irreterad/arg så jag måste skriva av mej llite.. ;D

H*N vann en auktion av mej..

Auktionen var en "jeans overall" i strl 80, den var använd max 10ggr..
Nypris tror jag var 299kr på Lindex..
Auktionen vart 91kr Mycket billigt tycker jag för en overall som är som ny å bara använd i vagn/pulka..

Skickar bet info till H*N å får tillbax:

Du hade ej angett någon frakt i auktionen så jag har ej räknat med att betala något.
Det stog 0 kr under frakt och inget angivet i texten. Kollade noga.

Jag:

Ja jag vet, men då har du inte sett att det står läs pm innan bud..
 
Detta stod i annonsen..:
Läs mitt pm innan bud tack!!
Overoll strl 80, mycket fint skick, använd max 10ggr.. 
 
Å i Pm står de:
Köparen Står alltid för Frakten på kläderna..Om annat så står det i annonsen!!!!!!!

H*N:

letade faktiskt efter det men hittade det ej.. krångligt sätt att uppge frakt på.  

Jag:

Bara så du vet.. Om du inte betalar så blir det negativt omdöme..
Man läser hela annonsen innan man budar..!! Brukar iallafall jag göra..

H*N:

Det är ok med mig, kommer kommentera det negativa omdömet oxå. Är inte vrång  vanligtvis, men man bör göra det smidigt för kunden..
Synd, men gör som du vill...

Jag nyss:

Menar du på allvar..?!

Vet du vad denna overoll kosta ny eller? 299kr. du får den för 91kr å vägrar betala frakten..Den är använd max 10ggr så den är som ny... Men skit i de, jag lägger gärna upp den igen å få mera för den.. :)

Tack å hej...............



SÅ H*N MENA PÅ SJÄLVASTE ALLVAR ATT JAG SKA SKICKADE DEN MED"FRI FARAKT" (60KR) Å FÅ 31KR FÖR OVERALLEN...... GLÖM Å DRÖM!

91KR ÄR BILLIGT!!

JAG SKITER I OM DU NU SKULLE LÄSA DETTA, TROLIGEN INTE MEN ÄNDÅ.. JAG FATTAR INTE...

Tack å heeej för denna gång.. ;) Känns bra å skriva av mej lite.. Hihiii..
 


Kommentarer
Postat av: emelie

skicka inte den

2010-09-13 @ 21:58:19
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0