Tisdag!

Idag har man inte gjort mycket..

Lämnade barnen klockan nio, hem å städa å plocka..
Drog på mej kläderna å gick ner på bärget en sväng..

Apoteket, tog ut medicin till Freddan som ska ha de på dagis..!! Drog vidare till B-byrån å tog ut en lyktan.. HELT gratis som man fick för att någon hade gått bort.. Fin var den, TYCKER JAG!! :) Fast det flesta kanske har det på gravplatserna.. Men jaja vem bryr dej.. ;) Inte jag.. !! In å köpte ett ljus på blomsterbärget, sen vidare till affären för å inhandla lite käk...

Sen hämta barnen på dagis.. :)

Hem å greja å vart HELT SLUT.. Så denna dag har varit en slöööö dag!! typ hela dagen.. ;)

Nä nu kika på tv...!! Hat bra!!:)


Kommentarer
Postat av: Jennicka

Hej, va bra du skriver =)

2010-10-27 @ 09:38:12
Postat av: Anonym

Hej! jag har en fundering, du skriver ibland att du varit till sjukhus med Freddie, eller som nu att du hämtar ut medicin åt honom.Jag har inte läst din blogg så länge, men jag tycker om den och undrar vad det är som gör Freddie sjuk?

2010-10-28 @ 09:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0