Sthlm

Sitter här i bilen på väg till sthlm.. Ska till moster å hälsa på..
Det är jag, lilleman, lizz å linn.. :)
Sen på måndag blir vi inlagda på Astrid Lindgrens barnsjukhus.. Operation på tisdag.. Lite nervös är jag men det ska nogg gå skita bra..

Emilia var så glad att få spenndera massa tid med Fajma å fafa..
Hon har hjälp å packa å tjattat massa att åka.. Det började redan när hon slog upp dom små blå.. :) gullfia..
Hon kommer ha de kanon.. Sen så går hon på dagis lite längre än vanligt, så hon kommer ha de så bra å kul..
Dock kommer jag å sakna henne MYCKET, men telefon finns juh.. :)

Nä nu ska jag guppa vidare här bak i baksättet.. ;) Ha en kanon helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0