Onsdag!

Idag är det onsdag å snorret rinner.. ;) Haha.. Hur mycket snorr kan man ha i en näsa(?)
Idag har det varit en seg dag, eller ja dagen har jjuh nyss börjat kanske(?) ;) Men iallafall så gick vi upp vid 08.00 å sen har det varit full fart.. Har hunnit med mycket.. Freddie ligger nu å sover sin middagslur..

Sitter med kaffe å knoppar ihop en lista på vad vi ska ha med till sthlm.. Å vad vi ska hinna innan vi åker..
Mycket snurrar i huvudet.. Hur kommer de gå? Hur ser de ut där? Har det tvrum? osv... Eller är det lika illa som de var på BBavdelningen på KS.. Ingen tv, mat inne på rummet osv......  Jaja det återstår å se..! Men jag tycker att de borde vara lite mer "ordning" där.. Om jag ska vara helt ärlig så gillar inte jag å ligga på sjukhus, men nu har vi inge val..!!! Vill att v 41 ska gå snabbt!!

Nä nu ska jag pyssla vidare..
Kyrkan idag halv två.. :)) Jag å Milia går ditt.. :))
Ha en bra dag^^

Kommentarer
Postat av: B E C C A

Hej!

Vill du bli helgens blogg? Kika in och anmäl dig! :)



KRAM

2010-10-06 @ 14:27:45
URL: http://rebeccalahti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0