:)

Jaha, hos läkaren gick det "bra"..
När vi kom ditt så fick vi väga å mätta Freddie.. Alltid spännande.. ;)
Lång 83,5 å 11410gram.. :) Min lilla tjockis.. Hihii..

Sen fick vi vänta, sen kommer doktorn i fart in genom dörren till mottagningen..
Han trodde de var klockan 15.. Vi skulle vara där 13.. å han kom 13,20..
Men vi kom in å han kunde inte hitta nå fel.. Men jag sa att han hostar ibland när han sover.. så han kolla halsen å den var lite tjock, så det vart å ta prov.. I näsan.. ;( Usch inge kul.. Men de gick bra de med..

Så på måndag/tisdag skulle svaret komma.. Så ingen op i veckan..

SEn kom juh första snön.. :))


Å overallerna åkte fram.. :) Emilia överlycklig..
På dagis åkte de stjärtlapp ner för kullen på dagis, men de var nogg mest gruset de åkte på men de gick det med.. ;) Gullungar.. Hihii..

Ikväll har jag premierat solariet på Energikällan i Bärget.. :)
Super skönt.. Så imon blir de nogg en liten solning..Hihii..

Nää nu ska jag mysa ner mej i soffan med ett glas vitt å göra sambon sällis.. :) Ha en trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0