Dax att uppdatera lite kanske.. ;)

Har helt tappat lusten då dä är så himla mycket nu..!!

Det vart ingen OPERATION som det flästa kanske vet nu.. Han hade hosta, å nu är det värre en värst.. =/
Men som att det inte blev någon op, så var vi/jag tvungen å tänka om..
Vi hade juh Planerat ALLT innan å efter op.. Men det var bara å tänka om.. Haapp..

Så på tisdagen då op skulle ske så ringde jag dagis å sa som de var.. Å sa att jag skulle vilja börja inskolningen så snart det går..(som att vi inte vet när op ska bli) Men de kunde inte göra så mycket.. Maila.."
Jag skulle försöka få tag på rektorn men fick ej de.. På onsdagen var han borta hela dagen eller hur det var.. på Torsdagen så fick jag inte tag på han men på Fredag fick jag tag på han..

Hade en lång diskussion, men han skulle återkomma så snart han hade prata med några andra.. Så jag tänkte: OKEY nu kommer de inte komma nå samtal förrän på måndag kanske.. Men ca en timme efter ringde han igen.. :)

Måndag klockan 9.00 så kan ni gå ner på dagis..Han sa nå om 3 dagarsmetod men de fatta jag inte.. Jag var så glad över att det gick så smidigt.. :)

Nu i mådags (igår) så var vi ner på första inskolningsdagen.. Då berätta det att de är inte två veckor längre.. (skönt), det är alltså 3dagar man ska vara med från 9-14... Men igår gick det inte att vi kunde stanna längre än till elva..

Skulle på möte i stan kl 13.. Och igår ringde de från Ludvika å sa att vi ska komma in till La å kolla hur frisk han är på torsdag... Han kommer inte vara frisk då, men vi lär juh åka in å kolla iallafall...!!

Idag när vi var på dagis så ringde de från ks.. Vi har fått en tid för op, tisdag den 26okt, OM han är frisk..
Snabba ryck hitt å ditt kan man lungt säga.. ;)

Får se hur det blir.. Men jag är väldigt tveksam om att han ska vara "frisk" på torsdag...

Ja nu vet ni lite... ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Det gäller att hänga med i svängarna märker jag! Vilket kastande fram och tillbaka. Ibland undrar jag om dom verkligen inte kunde sköta sådant här lite bättre... Är ju ändå barn det handlar om.



Hoppas att han får vara frisk till nya datumet iaf så op blir av!

2010-10-20 @ 10:45:40
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0