Trevligt.. :)

I Fredags var de mys... :)
Lämnade barnen på dagis vid nio, gick hem å gjorde mej klar för jobb.. Sen ner å jobba några timmar till 15..
Klockan tre kom M å Barna och hämta mej för vi skulle in till  Mammas å Morfars Grav å tända ljus.. <3
Efter de åkte vi å handla Mat..
Sen hem å bara hade de Gott.. :) Åt Lyxmat.. Oxfile å Potatisgratäng..!! Hur gott som hellst.. ;)

Lördags så Kratta vi löv å pyssla lite här hemma.. Vid 18.00 stack M å bubbla med grabbarna så Jag å Milia hade mys i soffan framför bompa med massa gotte.. :) Mums..

Söndagen gick jag å Fredde hem till Syster Lizz å hälsa på, eller bara jag för fredde sov hela tiden.. ;) Jag hjälpte hon städa å drack massa kaffe.. :) Trevligt.. Sen vart de å gå hem.. Middag vart de här.. Sallad, fläskfilegryta å ris.. Mums fillibabba.. ;) Lizz gjorde oss sällskap.. :) Mycket mysig söndag.. :)

Idag vart det Kyrkis med Maria å Adam.. :) Sen efter de vart de stan..
Handla varmare Vantar till barnen å lite annat roligt.. ;)
Sen skulle vi fika hos Syster Linn på Cafet i gallerian... Hehee, stod å vella lite..
Det hela var så här..

Tog en bricka, fråga syster vad puckon kosta, (fick svar) ställde den på brickan men ångra mej å ställde tillbax den å tog en festis..
Fråga Syster vad en bulle kosta (fick svar), tog den å la på brickan men ångra mej å la tillbax den å tog två kakor.. Kommer till kassan å  tar en kopp kaffe å bannan, så står en gubbe där (som jag känner igen) han frågar syster om jag inte är hennes syster ("han är stammis")å jag säger JA å skrattar.. Han sa åh du var vellig idag, först en bulle.. nä sa jag först en pucko men ångra mej å tog en festis osv sa jag.. Aha, var de dyrt eller vad han sa... nä men jag har just bara 40kr på mej.. Han sa okey, men jag bjuder.. Hahaa, så jag å¨barnen vart bjudna på fika.. ;)


Ja sen är projektet som jag/vi höll på med klart-- :) Bild kommer nog imon.. ;) Håll ut..Hihii..^^

Nä nu ska jag kika vidare...Tjohej...............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0