Scharlakansfeber!!

Scharlakansfeber går det på dagis.. De hade satt upp en lapp om de idag på dagis..
Kul.. Jag suckade å sa åh nej när jag såg de.. Freddie får inte bli sjuk....!!

Men Jag var tvungen å lämna barnen, skulle juh iväg å jobba..
Men jag ringde M å prata med han såå han ringde Farfar, så han hämta Freddie på dagis så han fick spendera dagen hos Farfar å farmor idag.. :) Det hade gått jätte bra...!!

Imon får båda barnen vara hemma från dagis..!!
Skulle vara förargligt om han blev sjuk nu när han nyss blivit frisk från hostan..
Vill juh få detta med Port a Cathen inopererad nu så man kan börja med medicineringen på han..

N ä nu ska jag pyssla lite.. Ikväll blir det bio med sis.. :) Åh gu så jag har längtat till denna dag..!! Hihii..
Hoppas det är nå å se på då.. ;) Hihiii.. Ha det så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0