Operationsdagen..!!

Shit vilken "jobbig" dag de varit..Först klockan halvsju vakna vi (jag å Freddie)..
Duscha F med sådan antibakterie medel eller vad man nu ska kalla de.. Svamparna...
Inte var han glad över de, men de gick fort över.. La han i patientspjälsängen som de bäddat rent i..

Mattias kom å jag gick in å duscha sen var de å rulla ner till operation.. En fick följa med in när han skulle sövas, så de vart jag, mattias fick sitta å vänta i väntrummet..

Kom in till operationssalen å där greja de å sen så sövde de ner han, de gick på 2röda.. Sen fick jag gå ut....

VÄNTAN VAR LÅÅÅÅNG..TROR DET TOOG NÄSTAN 2½TIMME..

Det var en väntan som gjorde mej nästan galen.. Det ringde på telefon, jag trodde de var från operation men nä då var de Syster Gunnila som undra om vi var med Freddie, men de hade inte ringt sa jag.. å så fick vi vänta ännu längre.. 11.15 tror jag de ringde..Yeees!! Typ sprang ner.. ;)

Kommer till uppvaket å där låg han.. Mammas Hjärta.. <3
Han var lite vimsig i skallen.. ;) Fick ta upp han, så han låg i famnen å gossa å var lite virrig..

Sen var de full fart på han hela dagen.. Fick börja med å dricka lite saft efter att de hade tagit bort dropet.. Men de gick så bra, så sen vart de vanlig mat.. :)

Tror han har varit hög på alla mediciner eller nå för ojojoj så han har lekt å busat.. ;D
Nu sover han som aldrig förr..  Mammas lilla hjärta...<3

Ja där var det lite uppdatering för denna dag..

Nu ska jag gå å skita å sen kolla på LOST.. ;)  hahaha.. (kanske inte riktigt så men ja ha de gött.. ^^)Tjoooheeej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0