Fuskat.. =/

Idag har vi varit i kyrkan å lekt och målat "tomtegubbar".. :)
Efter de åkte vi in till stan å handla mat å vinterskor till barnen..
Efter de vart de Donken.. ;)

Sen hem, Maria å Adam kom stax efter på besök.. Fika å tjålla lite..

Sen när de åkte så satt jag igång med Emilia STÖCKIGA rum..å så Fuska jag med å satt upp jul gardiner å ljusstacke.. ;) Men bara Emilias rum.... Resten får nog vänta till helgen... hihii..

Imon: Jobb 10-15
Ons: Jobb 10-18
Tors: jobb 10-15

Fre: TOMTELAND :))   Det ska bli riktigt skoj.. Har varit där en gång när jag var mindrre som jag knappt minns.. Så det ska bli spännande..Ser vi verkligen framemot..

Nä nu tror jag allt de blir sänga.. Ha det så bra...^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0