3/5-2010 Medicin & Lekparken

Idag efter dagis gick vi ner till lekparken.. Härligt..
Ringde tessan om hon å barnen ville komma å leka så det kom.. :)
Vi åt på "blåkiosken" å sen vart det lekparken.. Gick in å köpte fika på ica som vi tog med till lekparken..Mysigt^^ Dock var det lite kallt men barnen busade på iallafall.. :))

Kom på när jag gick ut från Ica att det var nå jag skulle hämta på apoteket men kom inte riktigt ihåg var de var, sen kncka de till: JO freddies sprutor..
Kommer ut med de, å ska kolla på de.. Det var någon annan färg på de.. Men de är en läkare som beställt det till oss, så de ska la vara samma eller nå "bättre" vad vet jag.. ;) Iallafall så slapp jag bet.. Vilket var kanon.. KOllade priset på EN förpackning.. (fick tre) Höll juh på å ramla baklänges.. Shita mej så dyrt bara för EN spruta... Tur man har högkostnadsskydd här i svergie säger jag bara............!!!!^^

Freddie sover å Milia sitter å kollar på nå på barnkanalen.. Ska la försöka städa lite.. :)))
Ha en BRA DAG!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0