27/3-2010- Grått å Trist!!

Idag är det grått å trist ute.. :( Tråååkigt men jaaa går inte å göra så mycket åt det.. !!
Annars idag då.. Hm Ja, jag är hemma med Freddie som sover..
Jag tänkte jag skulle ta å lägga en tvätt i maskin..SEn duscha å greja lite...

Igår var jag in till stan.. :)
Shoppade lite grann.. EN eller två klänningar/tunikor, en tröja med puff (hhehee) å lite annat shit.. ;D
BARA till mej.. INTE nå till barnen, men jag var så sugen men NEJ.. :) Det fanns juh så mycket fint liksom...
ULLARED ska jag juh till den 9.. ;D Weeii!!

Idag blir det paaaaaarty!! =) Stopet!!
Barnen ska sova hos Farfar å Farmor, Emilia tycker det ska bli så skoj..!! =)

Ja just jaa, Jag klippte juh mej igår med.. :)) Bella var så snäll å hade Freddie en stund..!! Tusen tack!!
Jag kände att jag var "tvungen" å klippa mej igår.. Usch hur man såg ut!! Hahaa.. ;D
Men nu ser man ut som männinska igen.. hahaa..
Dä var inte sista gången jag klippte mej där.. Det vart verkligen jätte bra å inge "krångel".. :)

Nää nu tvät å sen duschen..!! Ha en bra dag!! Kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0