9/6-2010 Trött

Idag har vi haft besök av Stine å alla barnen.. :) Rooligt å läänge sen var det..!!
Freddie fick en lite raggarbil.. HIhii, hans först.. :D

Annars idag har vi inte gjort så mycket, Milia har cyklat på gatan fram å tillbax medans jag lagade mat.. Jädrar va det går undan på cykeln.. ;) Jo sen har vi plockat blommor med..Emilia tog alla maskrosor.. ;) Sen tappa hon väll halva på vägen hem.. Hihii..

Gu, snart är de midsommar.. Det är juh inte alls länge kvar..Inte denna helg å inte nästa men nästa.. ;D hehee..
Då blir det som vanligt firande hemma här på gatan.. :)) Det är jätte myssigt å trevligt.. Tält, MYCKET lek, mat, tipspromenad, MUSIK o allt vad midsommar hör till.. :)) Å REGN Det är juh också en tradition!! Skulle juh inte vara en midsommar om det inte regnade..!!^^

Reklamen jag såg, så sa det om de regna på midsommarafton så skule de få alla pengar tillbax eller nå.. Va fan.. Jag tror jag ska slå till ;D ... Hur kan de säga så^??????

Nää om man kanske ska ta å tänka på sängen.. Imon blir det äventyr efter dagis.. ;D Natti natt!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0