1/6-2010

Det går verkligen upp å ner idag.. Usch.. Nu sitter jag här å hostar och har ont som F*N..
Elvis är här hemma idag.. Emilia tyckte det var roligt att han kom å hälsade på.. :) Det har stimmat på lite.

Freddie han sover mest hela tiden.. Han hade sist 39.3 eller var det var..Plutten.
Natten var inte alls kul, jag höll på med en grej så det drog ut på tiden så när jag la mej var klockan 23.30.. La mej i sängen å fick hostanfall, Freddie vakna å knölla runt i sängen, jag la ner han å bädda om han, men efter ett tag så vart det illvrål.. Han hade då feber, så han fick alvedon å sen komma å ligga i min säng tils han lugnat sej lite.. Sen la jag ner han igen i hans säng..Han sov mej jag hostade så jag bestämde mej för å gå till soffan å sova..

När jag ligger i soffan så kan jag inte sova.. Hopp hopp, slog på tvn sen somna jag en halvtimme efter de.. Men vad jobbigt.. Vakna 4 av att freddie var vaken.. la om han å han somna om, jag la mej då i sängen.. Sen upp klockan 6 å ge lällä å bytta blöja.. Jo, men då får F ett hostanfall å spyr på både mej å han så de vart duschen..
 
Han har säkert varit vaken 2 timmar samanlagt idag.. :( Plutten^^

Ska gå å kolla honom nu..hej hej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0