I Fredags......

Ja i Fredags så beställde vi en ny Didrikson overoll på Lilla Ängeln till Freddie..
Nu idag så märker jag att han kan juh ha Emilias gammla Polarn o Pyret overoll..
Hm, Jag trodde han inte kunde ha den.. =/
Jajaa, Då har han en hemma å en på dagis.. :) Men kanske ska ta å kolla vad man har först innan man beställer.. ;) Det är jag i ett nöttskal.. Men det är juh bra å ha två, en i reserv.. ;D

Försökte å städa här hemma men det var juhn rent av omöjligt med en liten kille som ska  vara med HELA tiden.. ;D Plockar man tidningar så river han ner de igen, viker man tvätt så lägger han sej i tvätthögen som man ska vika, råkar man gå en meter i från han så kryper han som ett litet skott efter.. TRor jag gör det när gossen sover.. :)

Igår vart jag av med ena datorn.. :) Kanon..^^

Idag ska vi ta oss till BVC för spruta/or.. Kommer inte ihåg om det är två eller en.. Det märks....!
Ha det fiiint.. Nu ska jag ta gossen som är UTtråkad.. :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Haha ja jag hade glömt de om jag inte kikat på lappen imorse! Nu hänger den på kylskåpet och ska påminna varje vecka!



Jag tänkte frukt, macka och nån yoghurt eftersom dom äter lucnh 1 timme efter utflykten!

Men vet inte vad man ska ha drickat i??? Vattenflaska bara??



PÅ gympan kör jag leggings och t-shirt har inga plastisocks än så tar med strumpor! Ska inhandla till gympan sen

2010-08-31 @ 16:50:04
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0