7/4-2010- Lite dålig

Jahaapp, det blir inte så mycket jag sitter här å skriver nu för tiiin, Men nu tar jag mej ORK/TID/LUST Osv...
Påsken har gått, jag har varit i skövde hela helgen!! =)
Det har varit så skoj å träffa bästa vännen Madde!! Trots lite "skit" så var det kanon!! =D..

Barnen har varit med Moster Linn hela helgen å det har gått kanon bra!!
Saknad det ganska mycket på slutet av helgen men så kom jag hem.. :))
Älskade barn å karl man har!! TACK till MADDE som är så kanon Bra vän..

När vi/jag kom hem har jag varit dålig i magen.. :;/ usch!!
Så jag våga inte lämna Milia på dagis.. Men idag så har det varit bra, ok. vi gic till Apoteket å köpte lite magiska tabletter å sen har det varit bra.. :) Få se hur det är imon men jag tror det inte ska vara nå mera knasss... Peppar peppar............

Jahapp, inge annat jag kan komma på som jag vill dela med mej iallafall.. :)

Mycket är det nu, ULLARED på Fredag.. Yeeey.. :) Nästa helg sthlm.. Ett jädra flängande.. Hihiii...Upp, ner, upp, ner, upp, ner osv osv!! :D

Näää vad tråååkigt detta var!!

Saknar min karl som jobbar natt.. :( Hatar att sova själv..
Jag brukar göra så jag somnar med "flit" på soffan å sen när jag vaknar där så går jag å lägger mej i sängen...
För då ligger jag inte i sängen å vrider å vänder mej som en jävla skruv............
Men det är skönt att sova på soffan så det går bra.. :))
Men hellst vill jag juh ha min karl hemma!! <3

Nää nu ska jag kika vidare på drömmen om italien.. :))) Hejjj ååå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0