27/4-2010 Spring dag.. ;)

Jahapp, nu har denna underbara dag gått..
VILKEN underbar dag va-- HUr härlig som hellst.. :))

Imorse så när vi hade lämnat Emilia så tog vi en vända.. Tänkte jag skulle gå en låååång vända, men kom ner vid spendrups å där sa min UNderbara TUMME; nej gå hem... Vad FAAAN.. Det var bara å gå hem.. Suck.. Tummfan.. :( Jajaaa, Hemma slog jag på kaffe å sen satt jag smått igång på städning.. Men städning kan man nästan inte säga att det var för de var mer som plockning å lite trix.. städning gör vi en annan dag.. FINT väder då ska man juh vara UTE!!^^

Jag gick in vad tre å sen dä så vart det springa ut å in, ut å in på Emilia.. :)

Freddie kan sug ur sugrör.. :D Jag trodde inte det men Ack så fel jag hade.. ;D
Stolt vart jag iallafall.. Hihiiii

Sitter nu å kollar på halv åtta hos mej.. Gillar det mycket.. :))
Hej på er!!^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0